donderdag, december 21, 2006

Prettige Feestdagen!


Ja, het einde van het jaar is weeral in zicht. Nog even en 2007 is er. Overal lichtjes en kerstversiering. Niet iedereen houd ervan maar mij kan het toch bekoren. Al moet ik toegeven dat het ook een groot deel commercie is.

Net zoals we vorige week naar de opening van het vernieuwde Astridplein zijn geweest. En het mag gezegd worden het ziet er fantastisch uit. Voor het ondergrondse gedeelte heeft me aangenaam verast. Hier enkele foto's genomen met mijn GSM. Klik erop om ze groter te bekijken.

Onder het Astridplein Onder het Astridplein Onder het Astridplein
Onder het Astridplein Onder het Astridplein Onder het Astridplein

Erboven was het ook mooi al zag je door de kraampjes er niet zoveel van. Ik had van de opening zelf toch iets meer verwacht. Maar de 6 kraampjes en feesttent moesten het blijkbaar doen. Jammer dat het op dat moment niet al te best weer was.

Die avond zijn we nog naar de Kerst markt geweest van de buurtvereniging en ook daar slechts enkele kraampjes al mag ik zeggen dat ik het enorm gezellig vond al zal dat wel aan het aangename gezelschap gelegen hebben (Merciekes Wim & Lieve) en natuurlijk heeft de gluhwein ook wel een beetje geholpen. ;)

Tja, momenteel zijn we nog een beetje op cadeau jacht. En de drukte in de winkels maakt het er zeker niet aangenamer op. Maar ja, dat moet je erbij nemen hé. Tijdens deze donkere koude weken is een zonnige glimlach toch het gene dat je hart verwarmt.

Alvast allemaal Prettige Kerst en een fantastisch eindjaar gewenst. En dat 2007 en prachtjaar mag zijn. En laten we niet vergeten dat ook een goede gezondheid een wens is die ik voor iedereen uitdraag.

Dikke Knuffels,
Steve en Marc

Geen opmerkingen: