maandag, februari 13, 2006

Bewogen week!

De afgelopen week was weer een bewogen week.

De hele tijd zit ik al met mijn hoofd in de verhuis. En als je op iets aan het wachten bent duurt het altijd enorm lang eer die tijd voorbij is.
Vandaag, maandag 13 februari, ben ik enorm aan het aftellen voor volgende week dinsdag, want dan krijgen we de sleutels.

Hier thuis kan ik momenteel al niet veel meer doen. Vele dozen staan al klaar en enkele kasten zijn al uiteen gevezen. Maar je moet nog leven ook dus ik wil ook nog niet alles inpakken. Zo'n verhuis is natuurlijk wel goed om eens grote kuis te houden. Ik heb al twee vuilzakken met kleren weggesmeten omdat ze iets te versleten zijn en daarbovenop al 2 dozen naar kringloopcentrum gebracht.

Ook lopen er momenteel enkel veilingen op ebay van mij, van spullen die ik niet meer wil verhuizen. Als je intresse hebt moet je maar eens kijken.Ebay Steve

Overmorgen ga ik weer naar mijn dokter. Ik ben echt niet gerust in het verloop van mijn pols. Eigenlijk had ik allang terug aan eht werk moeten zijn volgens mij. Maar nog steeds heb ik pijn zelfs als ik hem gewoon maar beweeg. Hopelijk zijn er geen complicaties. Maar dat lees je dan volgende week wel.

Vorige donderdag had mijn moeder haar laatste chemobehandeling en dat is toch weeral een gebeurtenis die een tijdje je leven bepaald. Deze chemo zal nu nog drie weken inwerken vooralleer de chemoperiode volledig achter de rug is en haar haartjes weer kan groeien. Ze moet dan wel nog 30 dagen lang elke dag bestralingen krijgen zodat ze zeker zijn dat alles weg is. Laten we duimen dat dat het geval is. Ze heeft de chemo al bij al redelijk goed doorstaan. Gelukkig maar.

Marc heeft weer een stageplaats wat de verhuis natuurlijk niet zal vergemakkelijken. Nu zal hij school, stage en inpakken moeten combineren! Maar dat zal wel lukken denk ik!

Ik heb trouwens onze site weer wat aangepast. Vanaf 24 maart zitten we natuurlijk in ons nieuw appartementje en dan hebben we een prachtig uitzicht. Dus vond ik het wel leuk om via onze site iedereen een blik mee te werpen op het mooie uitzicht dat we hebben. Dat kan je dan zien op de website op deze link:Webcam. Ook zal je zien dat er links opstaan van Google en een zoekveld van Google. Dit om er een klein centje aan over te houden. Voor elke klik krijg ik nammelijk een klein bedragje(zeer miniem). Maar vele kliks maken een groot hé. En zo kan ik misschien investeren in een nieuwe webcam die beter resoluties aankan.

We zien wel hé

Knufs Steve xxx

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mij zie je hier niet veel, maar toch ... een happy valentine smakkkkk :-p

Michiel en Leentje zei

nooit geweten dat jij een durst en een drumstel had... ;-)
dikke kus XXX

Zowietje zei

hihi, die zijn allebei niet van mij! De Durst komt van Marc en het drumstel staat op mijn ebay maar is van mijn zus! ;)

Steve