vrijdag, februari 03, 2006

Wat langer thuis!

Woensdag weer naar de dokter geweest en verteld dat ik nog redelijk veel last heb. De mobiliteit in mijn pols gaat goed vooruit maar ik heb nog niet al teveel kracht. De dokter zei dat hij dat ook nog niet verwachte dat ik al kracht zou hebben. En heeft me thuis geschreven tot 19 februari. Ook het litteken is mooi aan het genezen en dat voel ik doordat het enorm veel jeukt!






Litteken op 3 februari 2006








Van de week is mijn belastingsbriefje gekomen en zoals elk jaar weer wat vroeger. Het lijkt alsof dat we binnenkort het nog het jaar zelf gaan krijgen. (Als Kerstkado misschien wink )

Daarstraks kreeg ik een telefoon met de vraag of ik maandag tijd had? Ze vroegen of ik figurant wilde zijn bij "spoed" (VTM Ziekenhuisserie). Natuurlijk wou ik graag meedoen. Het is de eerste keer dat ik figurant bent voor VTM na al enkele keren bij VRT figuratie gedaan te hebben. Het zijn wel buitenopnames en het zou dit seizoen nog uitgezonden worden. Ik ben benieuwd.

Gelukkig zijn we al wat meer van die akkelige mist en fijn stof verlost. Het wordt echt tijd voor een verandering in de manier dat we leven. Zodat de toekomst van onze kinderen (allé, van anderen hun kinderen LOL) toch nog verzekerd is zonder gasmasker.

Sinds vandaag doe ik mee met een Hollandse site. Dit om een IPOD te winnen. Ik moet enkele mensen laten registreren en als ze dan ook iets kopen dan krijg ik mijn IPOD. Het is een beetje als een pyramidespel. We zien dus wel. Als je wil kan je je hieronder op de banner aanmelden! Alvast merci op voorhand! wink


Zo nu ga ik van een rustg weekendje genieten.

Dikke knuffels Steve xxx

Geen opmerkingen: